Del fagstoff og skaparhistorier med blogg integrert i nettsida di. Slik bygger du tillit i målgrupper.

 

Er du ein ekspert på fagfeltet ditt kan det vere lurt å dele litt av kunnskapen med målgruppa di. Ved å integrere ein blogg i nettsida di og poste aktuelt innhald med jamne mellomrom får du ei levande og attraktiv nettside. Slik framstår du som ein ressurs for kunden din - og du kan stige på Google si ranking. Google leitar nemleg etter nytt og relevant stoff når dei svarar på søk gjorde i søkemotoren. Koplar du bloggen mot sosiale medium får du ei større nedslagsflate og du kan nå nye kundegrupper.

Med ein blogg kan du:

  • Kommunisere med målgrupper og bygge tillit

  • Bli meir synleg i søkemotorane som rankar ferskt innhald høgt

  • Få meir trafikk til nettsida di via bloggen

  • Posisjonere deg som ein ekspert på fagfeltet ditt

  • Nå ut til ein større marknad med posting mot sosiale medium

  • Skap meirverdi for kunden din i form av nyttig innhald

  • Utnytte potensialet for marknadsføring via blogg


Kontakt oss dersom du treng hjelpe med blogg.

Forrige
Forrige

Bruk LinkedIn for fagleg tyngde

Neste
Neste

Fleksibel Gründerpakke for sterk identitet og enkel kommunikasjon med målgrupper