Normors har fått oppdatert grafisk profil, nettside og emballasje

Normors vart etablert etter at bilde av Mor Teresa på «lit de parade» - med haka bunden opp med bandasje rundt hovudet - prega mediebildet i september 1997. Gründerane, Kåre Roger Rødseth og Emil Arne Kleppe, såg at dette kunne løysast på ein meir estetisk og verdig måte. Dette vart starten på eit lite forretningseventyr i Gursken. I dag omset Normors for store summar og over 90% av salet er eksport av hakestøtter til Europa og Asia.

Normors sin logo og profil vart i si tid levert av Tegneren - og når dei no, i 2025, relanserer hakestøtta med fokus på sirkulær økonomi, ynskte dei ei justering i retning ein varmare og grønare identitet. Vi har derfor gjort små endringar i logoen og designa ny grafisk profil, nettside og emballasje.

Vi takkar for inspirerande samarbeid og kjekt oppdrag - og ynskjer lukke til med relanseringa!

 
Tegneren har levert nettside til Normors. Sida er bygd i Squarespace.

Ny, funksjonell nettside bygd i Squarespace - og komplettert med Weglot for automatisk translering.

Grafisk profil med nye profil-fargar til Normors.

Normors sin logofarge er djup skoggrøn. I paletten finn vi også lys lindegrøn og duse, støvete rosatonar som gir fin kontrast mot det grøne.

Bildestil i grafisk profil til Normors.

Normors sin bildestil er varm og naturleg, med kulør som harmonerer med fargepaletten.

Normors har kvadratiske visittkort med ny profil.

Logoikonet kan danne organiske mønster i ulike flater - her på visittkort.

Ny emballasje til Normors hakestøtter.

Ny og rein emballasje går fint inn i segmentet helse og gravferd.

Forrige
Forrige

Nynorsk bedriftsforum oppdatert med logo og grafisk profil frå Tegneren

Neste
Neste

Er du ei nynorskbedrift, kan du finne gode ressursar hos Nynorsk bedriftsforum