Merkenamn med meirverdi

 

Under merkenamna Lykle og Brenndøl marknadsfører Aabrekk Gard eit rikt utval av norsk tradisjonsmat og -drikke. Vi forankra namna i geografi, verdiar og forretningsområde - og la slik til rette for historiefortellinga.

Eit godt merkenamn skal vere unikt og gjerne tilføre produktet ein meirverdi i form av positive assosiasjonar til gitte eigenskapar, verdiar, idéar og personligdom.

Eit merkenamn kan også vere inspirert av produktet, verksemda eller staden der verksemda held til. Det kan femne vidt om ulike produktgrupper eller vere spissa på eitt enkelt produkt.

Namnet bør vere ledig i Bønnøysundregisteret og hos Patentstyret - og sist, men ikkje minst - namnet må vere ledig på aktuelt domene.

Kontakt oss dersom du treng hjelp til utvikling av nytt merkenamn.

Forrige
Forrige

Gode historier engasjerer

Neste
Neste

Bruk LinkedIn for fagleg tyngde